Tuesday 31 October 2017

Binære Options 60 Sekunder Software Utvikler


Ingen innskudd Binary Options Brokers Binær Trading. Hvis du har en interesse i å handel med alle typer binære alternativer på nettet, men aldri har gjort det før, så finnes det en rekke Binary Option-handelssteder som vil gi deg mulighet til å registrere deg og bruke en demo-konto for å tillate deg å bli fullt ut vant til denne nye og potensielt svært lønnsomme måten å handle binære alternativer umiddelbart online. Faktisk vil vi anbefale at alle som ønsker å begynne å handle med binære alternativer på nettet, registrerer seg for å bruke et ikke-innskudd binært valg handelsregnskap for gjør det slik at du kan bli vant til de mange forskjellige typer binære alternativer som er tilgjengelige for deg online, og det er tusenvis av dem tilgjengelige hele tiden på dagen eller natten. Bruk eksklusiv promo kode TOP10DEMO å kreve demo-konto Bonus. Top Ingen innskudd Binary Options Brokers. Har en titt gjennom følgende samling av ingen innskudd kreves Binary Option trading nettsteder nedenfor, nå hver av dem vil tilby deg et stort utvalg av B inary Options, men hver av dem kommer med sin egen eksklusive type trading plattform. Åpne en konto på så mange av dem som du kan for ved å gjøre det, slik at dette vil gjøre det mulig for deg å teste ut de ikke-innskuddene Binary Option trading plattformer og ha prøvd som mange av dem som du kan via de ingen risiko ingen innskudd versjoner av deres handelsplattformer da vil du være i en mye bedre posisjon for å finne en som du finner egnet til din egen måte å trade. GTOptions Dette er et flott binært alternativ trading site for nybegynnere for de har fullstendige trinnvise veiledere som vil opplyse deg om alle mulige handelsalternativer som er tilgjengelige, pluss hvis du bestemmer deg for å bytte fra deres ikke-innskudd demo-modusplattform til de riktige pengene du vil kunne kreve en bonus verdt 5000 som en ny kunde. Boss Capital Ett nettsted som mange av våre nettsider besøkende liker å bruke som en Demo-konto Binary Option trading site er Boss Capital for de tillater deg å bruke sine online og mobile trading plattformer via en demo-modus en nd det vil gjøre det mulig for deg å bli vant til å handel med alle typer binærvalg uten risiko, vil en ny kundeopplysningsbonus verdt en hel masse 5000 være tilgjengelig hvis du bytter fra ingen innskudd binær opsjonshandel til deres ekte penger trading environment. AnyOption One of De lengste etablerte kontanter som ikke er tilgjengelige for binære opsjoner, er tilgjengelig på Eventuelt nettsted, hvis du aldri har handlet alternativer på nettet før, men er interessert i å gjøre det, så vil du ikke finne et bedre handelssted som er utstyrt for å tillate deg å ikke kreve innskudd Binary Option trades enn dette, er en stor attraksjon på Eventuelt nettsted deres nye kundeoppmeldingsbonus som vil øke ditt første innskudd når du er god og klar til å lage en, med en massiv 20,000.24Option One final Binary Option site som vi alltid er glade for å vise frem til våre besøkende på nettstedet, er 24Option-siden, og tilbyr en veldig lett å bruke og kundevennlig handelsplattform som gjør at du kan komme til g rips med trading alle slags forskjellige binære alternativer og som nye kunder får en bonus på opptil 100 bonus vilkår og betingelser gjelder i tillegg vær oppmerksom på at investorer kan miste all sin kapital ved å handle binær alternativer. First av alt la meg introdusere meg selv til deg Mitt navn er Alex Jeg er en handels - og programvareutvikler For mange år siden fant jeg en lukrativ måte å tjene penger fra hjemmet mitt. Jeg ble introdusert til verden av binær opsjonshandel. Først og fremst var det som en hobby for meg. Jeg løp en programvareutviklingsselskap og min hovedinntektskilde var fra ordrer som jeg mottok for å kode forskjellige typer programvare som ikke var knyttet til finansmarkedene på noen måte. Litt senere begynte jeg å lære verden av finansmarkedshandel og fant binære alternativer som det enkleste og mest praktisk måte for meg å handle. Etter et stort antall søvnløse netter klarte jeg endelig å finne en måte for markedsanalyse som fungerte for meg slik jeg ønsket at jeg var glad for å finne noe som fungerte ed men jeg møtte også et problem. Ved handel var diagrammene mine vanligvis rotete med mange indikatorer. Hvis du allerede prøvde handel, er jeg sikker på at du forstår meg hvordan det føles når du trenger å se et dusin indikatorer på diagrammer. Egentlig er det ikke dårlig når du har mange indikatorer Problemet er hvordan du tolker hva de viser til deg. Det er vanligvis ikke en lett oppgave, fordi indikatorene ofte fører deg til forvirring og ikke til den riktige avgjørelsen. Jeg jobbet da mer for å velge handel metode og indikatorer som ga meg de beste resultatene Jeg sier ikke om store vinnere over natten jeg forteller om konsekvente langsiktige resultater Dette er egentlig det jeg trengte, jeg forstod klart at virkelige penger ble gjort trinnvis i et rolig tempo og ikke etter suksess over natten. Velg meg, dette er sannhet brakt til deg allerede av en vellykket handelsmann. Når du handler, må du være disiplinert og dedikert til handelsmetoden. Og for å være dedikert til noe, bør du føle deg behagelig når du jobber med det Jeg foretrekker alltid å gjøre ting enkelt Jeg forsto hvis jeg ikke behøvde å bruke en mengde indikatorer, ville det være lettere å handle, først og fremst psykologisk Heldigvis var jeg også en programmør og ikke bare en handelsmann Så jeg bestemte meg å sette min strategi og indikatorer inn i et stykke programvare som skal gi meg klare signaler jeg ikke vil sitte foran diagrammer, ser et dusin indikatorer for ikke å gå glipp av oppføringen jeg har satt inn kode min beste kunnskap og beste handel indikatorer inkludert de som jeg designet spesielt for min egen handel og aldri gjort dem tilgjengelige for offentlig bruk. På den måten har du noen gang tenkt på hvordan en god strategi skal se ut som jeg mener hva som egentlig er en god strategi for deg. Hva gjør det betyr å ha en god og pålitelig handelsmetode Hver person kan ha sin egen forståelse av saken, men jeg er sikker på at det vil være en ting som er vanlig i alle svarene. Binære alternativer handlerne ser etter en pålitelig st Rategy som vil konsekvent vokse sine midler Tro meg hvis du er ute etter en strategi som vil vinne alle dine handler, sannsynligvis vil du aldri finne en. Det er så mange ting som påvirker markedsadferdelsen, så selv en veldig talentfull handelsmann eller super programvare kan ganske enkelt ikke forutsi dem alle. Du bør slutte å jakte på en strategi som burde gi deg bare vinnende handler. Dette er en vei til ingensteds. Dessuten kan du ofte møte markedsførere på nettet som gir deg 90 vinnersats når du selger handelssystemer. Ikke tro det Eller jeg vil heller si at du burde forstå slike påstander på en litt annen måte. Du ser noen ganger at du kan ha enda 100 vinnere på en dag, men du kan miste hele dagen. Så vil et slikt system hjelpe deg, jeg tror nei Hva du trenger er stabile resultater Du trenger ikke å ha 100 eller 90 vinnersats for å skape en levende handel binær alternativer Egentlig alt du trenger er å ha langsiktige stabile resultater av 70 -80 vinnersats Dette er faktisk et veldig godt forhold som vil tillate deg å gjøre konsekvent fortjeneste måned for måned og år etter år De fleste gode systemer der ute vil gi deg 60 vinnersats som ikke er nok til å ha konsekvent avkastning Det er derfor handelsmenn bruker risikable teknikker som Martingale når de må doble eller tredoble deres første innsats etter tap for å gjenopprette tapene Dette er for farlig og ikke en god måte å handle hvis du vil bli i denne virksomheten i lang tid I ​​tillegg gjør nesten alle systemer der ute deg til å jobbe med flere indikatorer samtidig diagrammer er overbelastet med indikatorer, slik at du ikke kan se lysene tydelig. Som nevnt ovenfor fører slike ting til forvirring og reduserer gevinstraten din og påvirker handelen på en negativ måte. Med min programvare kan du ha stabil langsiktig vinnersats på 70 - 80 vinnersats i binær opsjonshandel Så dette er hva du trenger for å få en kant over din binære opsjonsmegler. Jeg har bevisst nevnt ordet langsiktig flere ganger. Du ser veldig ofte når folk ser en annonse som 90 nøyaktig binær alternativer system, vil de vanligvis prøve det. Egentlig fant jeg de fleste nybegynnere handelsmenn er alltid på jakt etter en så høy gevinstfrekvens jeg vil bare fortelle deg litt enkel, men likevel veldig viktig sannhet om alle slike super trading systemer eller svært nøyaktige indikatorer annonsene som du kan se på internett Når du tester noe system, min eller noen andre s, må du alltid forstå hvordan ekte nøyaktighet måles. Du må handle minst 100 handler for å se en ekte nøyaktigheten av handelssystemet. Når jeg utformet metoden min, prøvde jeg det også grundig å justere og perfeksjonere det. Det er derfor jeg alltid sier at langsiktige resultater er det som virkelig er viktig. Bare langsiktige resultater kan gi deg velstand i livet. Bare langsiktige resultater kan forvandle deg fra en nybegynner til en profesjonell investor Og her er grunnen til at jeg ikke gir og vil aldri gi deg noen løfter om svært høye gevinstpriser eller garantier for suksess over natten fordi jeg ikke w myr for å si vanlig markedsføringsflukt her Målet mitt er å vise deg hvordan virkelig ting skjer i denne virksomheten Jeg har prøvd mange strategier tilgjengelig for kjøp eller gratis på internett De fleste av dem ga meg ikke mer enn 50 -55 vinnersats Hei, det er som en flipp av en mynt. Det var systemer som fungerte enda verre, som ikke kan brukes i handel i det hele tatt. Det er veldig viktig å forstå hvordan markedet fungerer, hvordan prisen fungerer. Det er tusenvis av forskjellige indikatorer, men vi kan t bruk dem alle, riktig selvfølgelig kan vi t Hvis du ønsker å skape en virkelig god arbeidsstrategi, bør du forstå markedet, dets sterke og svake punkter. Du bør prøve å forstå prinsippene i hundrevis av forskjellige indikatorer og velge de eneste som representerer markedets oppførsel i mest sann grad Eller du kan designe ditt eget hvis nødvendig for å fylle ut de manglende delene av strategien. Ved bruk av indikatorene var jeg aldri helt fornøyd med hvordan indikatorene viste meg hva som skjer i markedet Så jeg bestemte meg ed for å gjøre noen endringer i noen indikatorer og designe mine egne som som et resultat ble en del av min fulle metode. Etter å ha testet et stort antall indikatorer og strategier, gjorde jeg min strategi for å utvikle seg, og det var hvordan Binary Options Beast ble født. Som jeg sa tidligere, er det tusenvis av forskjellige strategier på markedet og vanligvis er flertallet av for komplekse til å bruke. Noen handelsfolk tror at hvis de har mange indikatorer på diagrammer, vil de kunne ta bedre handler. Det er ikke sant Virkelighet Faktisk er de flere indikatorene du har på diagrammet, jo vanskeligere blir det å handle. Hvorfor det fører til forvirring Det blir vanskeligere å se det virkelige bildet av markedet, da indikatorene vil gi deg forskjellig markedsinformasjon som vil føre deg til forvirring I mitt handelssystem vil diagrammene dine være klare og enkle, og signalene vil være enkle å følge. Glem om rotete diagrammer. Glem dusinvis av indikatorer på diagrammene dine. Glem om komplekse ting Når du bruker systemet, vil du nyte den enkleheten det gir. Min unike strategi gir deg muligheten til å handle med det store utvalget av alternativer, tidsutløp Det spiller ingen rolle hvilken type forhandler du er Det spiller ingen rolle om du foretrekker kort langsiktig eller langsiktig handel mitt system vil hjelpe deg med alle dine oppgaver Utløpsområdet er fra 60 sekunder opp til det daglige utløpet Dette er omfanget 99 av handelsfolk bruker. Egentlig kan du prøve å handle enda lenger, men det er ikke nødvendig å gjøre dette som det vil være svært få signaler på så lange avstander hvis utløpet er mer enn en dag. Dessuten, hvorfor venter så lenge hvis du kan tjene penger på en dag, bare noen timer eller minutter. Du kan bytte et hvilket som helst finansielt instrument, enten det er valuta, metaller , indekser eller aksjer. Og husk, mine binære valgsignaler programvare kan gi deg alle slags signalvarsler som forenkler din handel sterkt. Når du har et signal, vil programvaren varsle deg med lyd, pop up m essage vindu, e-post til innboksen din og til og med vil sende deg en SMS til telefonen din. Bare ta en titt på resultatene du kan oppnå med mitt system. Mark 26 Live Trades. March 24-25 Live Trades. March 17 - 18 Live Trades. Min programvare fungerer bra i 2016. Og flere handler nedenfor. Det er flere handler her nede under. Ønsker du å se mer Her er en ekstra skjermbilde. Den eneste grensen er megleren som gir deg instrumenter for handel. Men de fleste meglere gir stort utvalg av finansielle instrumenter til handel, så hvis du ønsker at du kan handle så mange instrumenter som du vil. Det betyr at du har mange muligheter Det spiller ingen rolle om du er nybegynner eller profesjonell forhandler. Alle vil finne bruken i min metode. enkelhet i systemet mitt gir deg muligheten til ikke å begrense i hvor mange instrumenter du handler. Med vanlige handelsmetoder kan du ikke handle effektivt mer enn flere instrumenter samtidig fordi du må se etter mange faktorer i markedet og indikatorer på diagrammene dine w som selv kan vise motstridende informasjon som fører til forvirring. Begynn med dette øyeblikket, vær så snill å forveksle ordet forvirring kaste den bort fra ditt ordforråd. Nå blir handel lettere for deg hvis du bruker Binary Options Beast trading system. Noen mennesker spør meg spørsmål som hvorfor trenger jeg å dele min programvare og handelserfaring med andre mennesker Ville det ikke vært bedre å holde dette systemet for meg selv Vel, svaret er enkelt Som jeg sa tidligere, er jeg ikke bare en handelsmann, men også en programmerer Hver programmerer er en skaper Og hver skaper kan bli kalt dette navnet hvis resultatet av hans eller hennes arbeid blir brukt av andre mennesker. Først og fremst vil jeg hjelpe andre mennesker fra alle turer av livet som ønsker å begynne å investere i binær opsjonshandel Hvorfor ikke gjøre dette hvis jeg har mulighet til å gjøre dette Videre vil jeg ikke bry meg om ekstra penger som jeg får ved å selge systemet Hvorfor ikke Flere penger er alltid gode Dette er bare to grunner jeg hadde da utforming av mitt handelssystem det sanne ønske om å hjelpe andre og tjene mer penger på å gjøre dette Hva kan være bedre enn de to ting for skaperen Pengene mine klienter betaler til meg, er gebyret for muligheten til å begynne å handle lettere og mer lønnsom måte som jeg gi dem Så dette er en vinnende situasjon for begge parter. Alt du trenger å gjøre nå, er ganske enkelt å begynne å bruke mitt handelssystem i din handel. Det er egentlig alt du trenger for endelig å bli en bedre handelsmann og bli kvitt komplekse ting som vanligvis ikke fungerer Du trenger ikke noe annet binært alternativ trading system eller binær alternativer indikator Husk at alt du trenger er en EDGE over megleren Mitt system gir deg denne kanten Søket ditt etter et virkelig fungerende system slutter her Du har endelig funnet hva du har har søkt etter Nå er det på tide å UNLEASH DIN BEAST. BINARY OPTIONS SIGNALS. Welcome to Binary Options Exposed. We er utvikler av handelssystemer for binærvalgsplattformene Vi tilbyr systemer som lærer deg thr usynlig lyd og visuell presentasjon hvordan å lage riktige oppføringer i binær opsjonshandel Vi har systemer som omhandler aksjer, forex og gull. Vi tilbyr også en signaltjeneste som vi tilbyr gratis i 3 dager til rettssaken Signaltjenesten er basert på vår handel system FX8 og handler kun om Forex Vi har en utrolig streikfrekvens som vi vil at du skal prøve først uten fangst eller kredittkort. Hvis du er fornøyd etter forsøket, kan du kjøpe en måneds signaler eller kjøpe et av våre systemer. Bruk bare faner over eller under for å navigere gjennom listen over handelssystemer som vi har. LEVER CHAT NOW for å finne ut hvordan du mottar 1 måned GRATIS FOREX SIGNALS. FREE TRIAL 3DAY FX8 SIGNALS. Send meg de gratis Live Signals. Binaryoptionsxposed Alle rettigheter reservert 2014.60 Second Binær Options Indicator. Get Jeff Anderson s Binære Turbo Software For Free. Trade 60 andre binære alternativer på Auto-Pilot. Turn Up Your Speakers og se denne videoen nå. GÅ TILGANG TIL BINARY TURBO GRATIS KLIKK HER NU . En gratis 60 andre binær opsjonsindikator. Har du vært på utkikk etter en måte å handle 60 andre binære alternativer uten å måtte håndtere alle de tekniske aspektene som de fleste handelsfolk må lære Hvis det høres ut som deg, er du i nøyaktig riktig place. Jeff Anderson utvikleren av den berømte Binære Turbo-roboten gjør noe uhørt Han tilbyr sin programvare til offentligheten gratis. Du får 60 dager til å bruke hele programmet og du trenger ikke å gi noen betalingsinformasjon. Ingen kredittkort, ingenting i det hele tatt Du registrerer bare navnet ditt og e-post og ned laster den 60 sekunders binære handelsroboten. Han føler seg så trygg på at du vil være fornøyd, han setter pengene sine der munnen hans er. Du har ikke risiko i det hele tatt og 60 dager for å se om denne roboten fungerer egentlig for deg. Programvaren i seg selv er virkelig unik. Det utnytter et smutthull som Jeff Anderson oppdaget. Den binære Turbo-programvaren er aktiv 24 7 avdekker handel for deg. Det er bare satt og glem det. Binær Turbo Kjører på autopilot Noen av de andre unike egenskapene er evnen til å handle med alle store valutapar, et innebygd risikostyringssystem og penger for å bevare kapitalen din og maksimere fortjenesten din, og også en proprietær stoppfunksjon for å sikre at du låser i de lønnsomme bransjene. Vurderinger og testimonialer har halt inn fra fornøyde brukere Du kan se dem på Binary Turbo-hovedsiden Få tilgang til binær turbo og få din gratis programvare KLIKK HER NOW. US Regjeringen påkrevd ansvarsfraskrivelse Forex, futures, aksjer og opsjoner handel er ikke hensiktsmessig for alle Det er en betydelig risiko for tap i forbindelse med handel med disse markedene Tapene kan og vil oppstå. Ingen system eller metodikk er noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for å bruke den beskrevne metodikken eller systemet eller informasjonen på denne siden vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Vær forsiktig med å forsikre deg om det megleren du velger er i samsvar med CFTC 1-866-366-2382.Our Top Binary Broker. Some av koblingene i innlegget ovenfor er tilknyttede lenker. Dette betyr at hvis du klikker på koblingen og kjøper varen, vil vi motta en tilknyttet provisjon. Dette innlegget inneholder Tredjepartsannonsering, ved hjelp av onlinetradisjonell sporingsteknologi Du kan lære mer om retningslinjene våre for online adferdsannonsering og valgene dine med hensyn til slike annonser her - Link til personvernpolicy. All informasjon på denne nettsiden er for pedagogisk bare for hensikt og er ikke ment å gi økonomisk rådgivning Vi gjør ikke og kan ikke gi investeringsrådgivning Du aksepterer fullt ansvar for dine handlinger, handler, fortjeneste eller tap, og samtykker i å holde skaperen av denne videoen og autoriserte distributører av denne informasjonen uskadelig i på alle måter Vi gir ingen uttalelser om lovligheten av tilgang til eller bruk av dette produktet, nettstedet eller dets innhold i noen jurisdiksjon. Ikke alle tjenester som tilbys throug h Denne nettsiden eller produktet er tillatt for bruk i alle land. Nye inntektskrav er ikke typiske Flertallet av de som bruker dette systemet, gir ingen penger i det hele tatt. Vi har ikke registrert de faktiske resultatene fra brukere av dette systemet og gjør ingen krav som til din evne til å oppnå disse inntektskravene I mange tilfeller har skuespillere blitt brukt i våre videoer, og Norbert er faktisk et pennnavn som brukes for å bevare personvernet. US Regjeringen påkrevd ansvarsfraskrivelse - Handel med utenlandsk valuta har en høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer Den høye graden av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risiko appetitt. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller alle dine opprinnelige investeringer, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til foreig n byttehandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Kjøp, salg eller råd om en valuta kan kun utføres av en autorisert meglerforhandler Hverken oss eller våre tilknyttede selskaper eller tilknyttede selskaper som er involvert i produksjon og vedlikehold av disse produktene eller dette nettstedet, er en registrert meglerforhandler eller investeringsrådgiver i en hvilken som helst stat eller føderalt sanksjonert jurisdiksjon. Alle kjøpere av produkter som er referert på dette nettstedet, oppfordres til å konsultere en lisensiert representant for deres valg angående en bestemt handels - eller handelsstrategi nr representasjon er gjort at enhver konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som er diskutert på denne nettsiden. Den forrige utførelsen av et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Bare forstå denne informasjonen som finnes i dette produktet, er ikke En invitasjon til handel med spesifikke investeringer Trading krever risikere penger i jakten o f fremtidig gevinst Det er din beslutning Ikke risikere penger du ikke har råd til å miste Dette dokumentet tar ikke hensyn til dine egne økonomiske og personlige forhold Det er ment kun for utdanningsformål og IKKE som individuelle investeringsrådgivning Ikke gjør noe uten dette råd fra investeringsprofessoren din, som vil verifisere hva som passer for dine spesielle behov Omstendigheter Hvis du ikke søker detaljert profesjonelt personlig tilpasset råd før opptreden, kan det føre til at du handler i strid med dine egne interesser, kunne føre til tap av kapital. CFTC RULE 4 41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER UTEN EN FAKTISK PRESTASJONSOPPTAK, SIMULERTE RESULTATER ER IKKE REPRESENTERER FAKTISK HANDEL, OG SOM HANDLINGER IKKE ER UTFØRT, KAN RESULTATENE UNDER ELLER OVERBEGRENSES FOR KONSEKVENSEN, HVIS NÅR AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM MANGLENDE LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT OGSÅ FUNGERES FAKTISKT AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT, ER INGEN REPRESENTASJON SOM GJORT AT EN ANSAK VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SAMMEN MED DENNENE VISTE amerikanske borgere, vær så snill å forsikre deg om at megleren du velger, er i samsvar med CFTC 1-866-366-2382.Powerful 60 Seconds Binær Options Strategy MOSCA Author's statement. Systemet tar sikte på å levere 90 ITM seier rate. This strategi har økt popularitet blant 60 sekunders binære opsjoner handelsmann og på grunn av etterspørsel fra handelsmenn har vi laget en engelsk versjon av det s instruksjoner Håper du nyter det. TESTE DI har testet det bare en dag, i går Resultat 12-3 Jeg er ikke her for å støtte denne strategien, men bare dele den siden jeg fant det ganske fint, basert på min korte test. Forfatter av denne strategien lover 90 ITM hvis regler fulgte Siden alt var På spansk tok jeg tid til å forstå reglene med oversettelser og praktisere disse reglene for å forsikre meg om at jeg forstod det riktig før du sendte det på nettet. Først les de oversatte reglene, se på videoen for å se hvordan forfatteren tok handler. Det vil gjøre det klart for deg .- Pris og 3-periode EMA bør være plassert over EMA 10 midtlinjen Bollinger Bands og RSI og MACD er overkjøpt område For MACD over null og RSI over 50.- Vent på prislyset og EMA 3 EMA krysser ned 10 perioder sentral linje Bollinger Bands MACD er i ferd med å krysse det negative området fra det positive området eller bevege seg i den retningen som RSI er å krysse linje 50 fra toppen ned.- Entry Så snart pris og 3 EMA berører den grønne linje .- Pri ce og 3-periode EMA skal være plassert under EMA 10 midline Bollinger Bands og RSI og MACD er i negativt område For MACD under null og RSI under 50.- Vent til prislyset og EMA 3 EMA krysser opp 10 perioder sentral linjen Bollinger Bands MACD er i ferd med å krysse det positive området fra det negative området eller bevege seg i den retningen som RSI er å krysse linje 50 fra bunnen opp .- Entry Så snart pris og 3 EMA berører den grønne linjen. Oversettelse av strategien. Original spansk versjon. TESTED Jeg har testet det bare en dag, i går Resultat 12-3 Jeg er ikke her for å støtte denne strategien, men bare dele den siden jeg fant det ganske fint, basert på min korte test. Forfatter av dette strategisk løfte 90 ITM hvis regler fulgte Siden alt var på spansk tok jeg tid til å forstå reglene med oversettelser og praktisere disse reglene for å sikre at jeg forsto det riktig før du sendte det på nettet - DEMO DET FØR DU BRUKER ENGANG REAL. tradesmart 05 Nov 2014.It sikker Ly lyder bra Vil teste det selv og gi deg beskjed om resultatene mine i en ukes tid.

No comments:

Post a Comment